Netwerk voor mantelzorgers, van maandag tot zondag

11 mei 2022 - 23:23
Victor T. plaatste een vraag

Geen vraag

Mijn echtgenote heeft op 21 april jl euthanasie ondergaan. Daarom wil ik bij deze allen danken voor de steun die ik mocht krijgen van de vele mantelzorgers op dit forum. Ook het lezen van de vele berichten waren een steun in het zoeken naar het nodige om het mijn echtgenote in de 27 maanden van haar ziekte zo aangenaam mogelijk te maken.
Allen bedankt hiervoor.
Ik ga dit forum nu verlaten en geef alle mantelzorgers en allen die zich belangeloos inzetten voor een behulpbehoevende, familie of niet, een welgemeende en oprechte


2
11 mei 2022 - 23:24
Victor T. liet reactie achter

duim omhoog.

30 mei 2022 - 18:32
Christine P. liet reactie achter

Dag Victor,


Eerst en vooral wil ik je veel sterkte wensen bij het verlies van je echtgenote. Afscheid nemen is altijd zwaar, zelfs als je weet dat het er aan komt en dat je ze nu niet meer hoeft te lijden. Ik hoop dat je troost vindt in alle mooie herinneringen samen en in het feit dat je haar zo nabij bent geweest en intensief voor haar hebt gezorgd toen ze zo ziek was.

Maar ik wens je ook veel energie en levenslust voor de toekomst, want jij hebt nu een nieuw hoofdstuk te schrijven, hopelijk omringd door veel warmte van familie en vrienden. Ik hoop dat je nog veel kleine en grote geluksmomenten mag beleven ook al wordt het niet meer zoals vroeger.


Christine

Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.