Netwerk voor mantelzorgers, van maandag tot zondag

08 maart 2022 - 12:01
Annick B. plaatste een vraag

Facebook

Hallo,
Iemand zin om samen een prive facebook groep te starten om elkaar te helpen met wat dan ook ? Is snel en makkelijk.

Ik hoop op veel respons
Groetjes Annick


4
09 maart 2022 - 16:37
Christine P. liet reactie achter

Zelf heb ik geen facebook account en ik wil er eigenlijk ook geen aanmaken.

Maar ik mis, zoals jij, een forum waar je echt praktische advies en ervaringen kan uitwisselen. Hier worden vragen gesteld en dan een paar honderd keer bekeken, maar er komt niet vaak een antwoord. Daar heb je niet veel aan als mantelzorger. Ik vind het jammer, want we kunnen onderlinge steun wel gebruiken.

13 maart 2022 - 12:30
Annick B. liet reactie achter

Dat vind ik ook, hier wordt inderdaad weinig gereageerd, misschien iets voor samana ?
Een whats appgroep ? Ik weet niet welke mogelijkheden er nog zijn.

Ik wil je wel mijn e-mail adres geven misschien kan ik je zoo steunen of helpen.

annick.boodts@telenet.be
Groetjes

14 maart 2022 - 18:15
An D. liet reactie achter

Hey lees dit nu pas, heb het de laatste tijd super moeilijk, zo'n facebookgroep lijkt me wel leuk. Je mag me toevoegen op Facebook en dan kunnen we bekijken hoe en wat. https://www.facebook.com/an.deblock

29 maart 2022 - 14:26
Christine P. liet reactie achter

Annick, vanmiddag heb ik je een berichtje gestuurd via mail. Misschien kan je over een tijdje je e-mailadres weer weghalen om te vermijden dat het wordt opgepikt door een spammer.

@An: fijn dat je reageert. Ik heb gezien dat je in een mantelzorgsituatie zit die lijkt op die van Annick. Dan is het zeker interessant om ervaringen uit te wisselen.


Groetjes

Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.