Dag Ahmed, de vraag kwam er wegens uw oproep van 27-10-2021. Brussel is voor mij wel te ver om aan uw verzoek te voldoen. Niettemin mijn beste groeten.
Je kan aansluiten bij een mantelzorgcafé waar mantelzorgers op regelmatige basis samenkomen om ervaringen uit te wisselen en bij te praten. Er worden soms ook sessies georganiseerd met sprekers over thema's die mantelzorgers aanbelangen of zelfs uitstappen.
In het Brusselse weet ik dat er een nieuw mantelzorgcafé is in Ukkel. Het is niet echt in een café maar bv in het lokaal dienstencentrum of een zaaltje ergens.
Er is nog geen nieuwe datum voor Ukkel, er was een samenkomst op 23/11. Ik heb je bericht net te laat gezien.
Ik zal info posten hier als ik de nieuwe datum ken. Als je interesse hebt en graag uitgenodigd wordt voor Ukkel, kan je op de mailinglijst gezet worden. Dan zet ik hun contactgegevens hier.
Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.
Ben jij een mantelzorger? Doe de test!
Vraag 1 / 3
Neem jij de zorg volledig of gedeeltelijk op voor een zorgbehoevend persoon?
Voorbeelden: helpen met boodschappen, administratie, maaltijden, wassen ...
Daar mag je best fier op zijn. Registreer je en leer andere mantelzorgers kennen die je steunen en inspireren! Ontdek informatie op jouw maat en activiteiten in je eigen regio.