Netwerk voor mantelzorgers, van maandag tot zondag

06 april 2017 - 11:18
Mieke . plaatste een vraag

Ga jij als mantelzorger nog op reis? Tips en aanbevelingen?

Heb jij plannen voor een reis of daguitstap? Heb jij tips voor andere mantelzorgers? Deel het hier!


5
19 juni 2017 - 11:27
Cyriel D. liet reactie achter

Wij gaan in september nu al voor de 5de keer op mantelzorgvakantie, wat mij betreft een aanrader! Samen weg en toch zorgt er iemand voor je zorgbehoevende zoda je even vrijheid hebt. Bovendien een deugdoende ervaring voor iedereen: zieke, mantelzorger en vrijwilliger!
DOEN!!!

24 juni 2017 - 16:18
Guido V. liet reactie achter

En waar ga je dan Cyriel? Tips zijn altijd welkom!!

21 juli 2019 - 21:18
Ingrid K. liet reactie achter

Ja, op reis gaan is echt een aanrader. Helaas kan mijn mama niet mee gezien haar hoge leeftijd en haar gezondheid maar zij heeft nooit behoefte gehad aan reizen, hadden destijds een handelszaak en heeft met papa nooit gereisd. Dus ga ik alleen maar zorg ervoor dat mama niet alleen is, dag en nacht wordt er voor haar gezorgd. En die 2 weekjes skieen heb ik echt wel nodig om mijn batterijen weer op te laden. Ik ga wel 2 keer een week zodat ik ze niet 14 dagen moet achterlaten want voor haar duurt die week hels lang.
Ingrid K

08 januari 2020 - 19:25
Guido V. liet reactie achter

Wij gaan jaarlijks enkele keren op vakantie. Bekijk mijn updates onder mijn eigen naam en dan lees je er meer over. Ben ook bereid om meer inlichtingen te geven.

01 maart 2020 - 15:59
Claudine D. liet reactie achter

Ik zou dolgraag eens op vakantie gaan na bijna 4 jaar opgesloten te zitten, en dit wellicht nog vele jaren te zullen zijn. Mijn man voelt er niets voor om verder te komen dan de rand van ons terras. Als we naar België komen (we wonen in het buitenland) is het altijd in functie van zijn ziekte, voor behandelingen of revalidatie. Dan verwacht hij mij ook zowat elke dag aan zijn ziekenbed. Ik ben aan het uitkijken naar mogelijkheden voor een weekje respijtverlof, maar ik weet niet hoe ik dit onderwerp bij hem moet aansnijden...

Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.