Netwerk voor mantelzorgers, van maandag tot zondag

30 oktober 2018 - 19:20
Willem K. plaatste een vraag

(Elektrische) rolstoel, suggesties of tips?

Goedenavond allemaal!

Even voorstellen.. ik ben Willem en ben mantelzorger van mijn moeder. Momenteel ben ik op zoek naar een (elektrsiche) rolstoel. Heeft er iemand suggesties of tips?

Momenteel was ik terecht gekomen op https://www.rollator.shop/rolstoelen/elektrische-rolstoel heeft iemand tips met betrekking tot het beste model? Of iets dergelijks? Alle informatie kan bruikbaar zijn.

Alvast bedankt.


5
02 november 2018 - 23:43
Cyriel D. liet reactie achter

Ik heb een goede tip: zoek dit NIET op internet, maar ga langs in fysieke winkels zoals onder ander thuiszorgwinkel, en ben niet tevreden om het eerste het beste voorstel. Vraag om elk voorgesteld model te mogen uittesten in thuissituatie, minstens enkele dagen, en zeg alleen toe als zowel jij als je moeder er zich goed bij voelen!
Succes,

08 juli 2019 - 09:15
Brian D. liet reactie achter

Eens met cyriel. Probeer het hulpmiddel meerdere dagen in thuissituatie, zo kom je het beste te weten of het gekozen model de beste is of nog veel gebreken heeft.

09 juli 2019 - 19:35
Guido V. liet reactie achter

Alleen professionelen kunnen je hierin nuttig advies geven.

29 juli 2019 - 15:46
Ilse J. liet reactie achter

Dag Willem, ik denk dat je hier bij de thuiszorgwinkel een goed advies over kan krijgen.

07 april 2020 - 20:38
Stephan D. liet reactie achter

wij hebben sinds een drietal weken een 2 persoons elektrische scooter heel interessant

Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.