Netwerk voor mantelzorgers, van maandag tot zondag

06 oktober 2016 - 14:11
davy p. plaatste een vraag

multidisciplinair overleg

iemand ervaring met multidisciplinair overleg? hoe verloopt dit?Hoe moet en wie kan dit aanvragen?dank u


3
22 januari 2017 - 08:47
Mieke M. liet reactie achter

nog geen ervaring, misschien aan de huisarts eens vragen? Als er thuisverpleging komt, kunnen die ook wel meer informatie geven denk ik? Of de maatschappelijke dienst van het ziekenfonds...?

17 april 2017 - 17:39
Chr S. liet reactie achter

Heb dat enkele jaren geleden ook gedaan
Sindsdien word ik overal buitengesloten in de naaste familie, wat durfde ik wel..
Zegt meer over hen dan mij, maar toch zit ik nog steeds met schuldgevoelens
Hier was het ook op advies van huisarts, zit zelf ook met serieuze rugproblemen..
Om te kijken wat er eventueel kon aangepast worden
Bovendien sliep ons moeder hier in de living
Maar dat is me zo kwalijk genomen Door broers en zus ,ze kwamen er al binnen met heel neg gevoelens
Het zorgoverleg heeft Alleen voor nog meer toestanden gezorgd, omdat er personen zijn die de opmerkingen fout gingen interpreteren. Uit angst daarvoor had ik het zorgoverleg ook al bijna 2 jaar voor me uitgeschoven.
Maar omdat de huisarts en zh er steeds opnieuw over begonnen dan uiteindelijk toch laten doorgaan met gekend resultaat
Nu ik moet wel zeggen ze krijgen blijkbaar per persoon die er zit een subsidie dus zoveel te meer volk.....
had er ook meer van verwacht, en dan heel zeker een opvolging

op papier is er hulp genoeg maar.....

17 maart 2018 - 17:36
Christine V. liet reactie achter

Aanvragen via sociale dienst van ziekenfonds. In ons geval heeft het wel niet veel opgeleverd, omdat ik zelf moest aangeven welke instanties er mee rond de tafel kwamen zitten en ik eigenlijk een antwoord wou op de vraag wat de mogelijkheden (qua thuiszorg en ondersteuning) waren.

Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.